KIERUNKI INWESTYCYJNE POWIĘKSZAJĄCE GRUPĘ LOJALNYCH KLIENTÓW MAJĄTKOWYCH ZAKŁADÓW UBEZPIECZEŃ

Authors

  • RAFAŁ MAŁEK Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie
  • JACEK RODZINKA Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie

Abstract

Podmioty gospodarcze kierują się głównie własnym, przez siebie zdefiniowanym interesem2. Każde przedsiębiorstwo dokonując inwestycji robi to, by osiągnąć określone cele. Najczęściej da się je określić w bardzo wymierny sposób. Niniejszy artykuł będzie próbą odpowiedzi na pytanie, czy ponoszenie nakładów na zwiększenie liczby lojalnych klientów może przynieść korzyści zakładom ubezpieczeń działu II (pozostałe ubezpieczenia osobowe i majątkowe) działającym na polskim rynku. W niniejszym opracowaniu wykorzystane zostały wyniki badań przeprowadzonych w okresie marzec – kwiecień 2003 r. na próbie 772 gospodarstw domowych i 739 przedsiębiorstw zlokalizowanych na obszarze województwa podkarpackiego.

Downloads

Published

2024-01-21